mandag den 29. april 2013

Dejligt og mættende


Dette var mit aftens måltid.
Torsk og rejer stegt på panden med ris (ikke grove, desværre) og grønt til. Det der gjorde måltidet så smagfuldt var at jeg brugte masser af karry.

Grøntsagerne bestod af selleri, forårsløg, rød peber og lidt æble. Jeg ristede lidt speltflager i salt og lidt olie og kom over maden som et drys. Det smagte så godt.

Fordelingen af maden var 100g torsk, 200g grønt og 90g ris.
Jeg kan vist godt vende mig til at leve sådan.

3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lækkert ud Pia:-)

    SvarSlet
  2. det ser godt ud ... hepper på dig og suger viden til mig ;0)

    SvarSlet
  3. Det er slet ikke så svært at finde på lige for tiden. Jeg er topmotiveret siger min diætist. :o)
    Jeg er så glad for at have taget den beslutning og ved at jeg nok skal komme i mål med hendes hjælp.
    God torsdag til jer

    SvarSlet