onsdag den 4. november 2009

Fredag fridag

Jeg har en fridag på fredag. Det glæder jeg mig meget til. Den skal bruges godt. Jeg vil tage til staden og starte indkøb af kalendergaver til Jonas og måske lige en enkelt julegave. Der skal selvfølgelig også være tid til en kop Latte, måske sammen med brormand hvis han har tid. Det vil være hyggeligt. Ellers vil jeg bruge tiden på at slappe af oven på nogle meget travle uger på jobbet.
Måske skulle jeg gøre lige som Liselotte (slagtenhelligko.dk). Hun er fantastisk til at få noget ud af en lille gåtur i byen. Der er ikke meget der undgår Liselottes øjne eller kamera. Det er sådan en nydelse, at følge hendes blog og se byen gennem hendes linse. Hvis du elsker Aalborg, som Liselotte og jeg, så tag et kig på hendes hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar