søndag den 5. maj 2013

Drivhuset ll eller er det lll......................?



Nå men det går da derud af med det drivhus. I dag har vejret været til udendørs sysler og jeg har malet og fået vasket hele drivhuset ned. Hold da op hvor blev jeg da våd.
Soklen er malet sort. Det samme er plantebordet og lige om lidt er de nyindkøbte stole grå.

Jeg har sat nogle af mine glasblomster i jorden. De kan vist godt holde til varmen. De lyser op med alle farverne.

Næste projekt bliver at få malet bordet og stolene, købt voksdug og lækkert nips til at hygge med. Måske også en sydlandsk palme kan finde vej til Druen, som mit drivhus blev døbt i dag over en kaffe Latté på ynglings cafeen.

Jan, som er indehaveren af cafe Himmelblås mand, syntes at drivhuset skulle have et navn, og det blev så druen. Spørg ikke hvorfor, det er en lang historie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar