søndag den 12. maj 2013

STYRKEPRØVEN!


Hvorfor skriver jeg det med råbende bogstaver??
Fordi jeg var ude for den største styrkeprøve i de dage jeg har været i gang med mit vægttab.

 Min ynglings lagkage til eftermiddagskaffe hos Mette og Lilli.
Kagen er lavet af Mette, som har lavet lagkagen efter en opskrift fra Svinkløv Badehotel.
Det er deres berømte valnødde lagkage, som man hvert sommer kan nyde med udsigt over Vestehavet, og med en god kop kaffe til.  Mette bor ikke langt fra Svinkløv så mon ikke hun har smagt et par stykker af den kage.

Jeg holdt mig til en halv bolle og nøjes så med at kigge og savle over den lækre kage. Mette har lovet mig at hun laver den igen når jeg er nået længere ned i vægt og godt kan tåle en lille smule kage. Det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar