fredag den 10. maj 2013

Sommer i Druen og bål i haven



Jeg kan allerede mærke, at det bliver en lang og god sommer. Især når jeg tænker på at spise udendørs.
 Det er helt sikkert at vi kommer til at få ganske meget glæde af vores nu "ombyggede" drivhus.

I går aften var sådan en dejlig, men lidt blæsende og måske også lidt kølig aften. Solen skinnede og skinnede hvilket gjorde at vi kunne sidde ude i Druen til langt ud på aftenen. Der var varmt og hyggeligt.



Jonas ville rigtig gerne lave madpandekager på bål. Så vores ny indkøbte bålpandekageagrigat blev indviet samtidig med Druen. Menuer var madpandekager med kødfyld og masser af salat, og nachos sølet til med ost.
Grundet min diæt blev det ikke til nachos til mig. Det går jo slet ikke.






Det bliver rigtig dejligt at kan være så meget ude hele sommeren uden at skulle tænke på om vejret er til det. Jeg er slet ikke færdig med at indrette og male endnu, men må ikke jeg når det inden sommeren er forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar