torsdag den 10. februar 2011

Som tiden dog flyver

En lille opsummering af de sidste mange dage.
Super sjov tur til Herning. Blev jeg klogere, måske lidt.
Antal besøg her på matriklen. 1, og hun er her stadig.
Antal p-møder afholdt siden sidst. 2.
Antal nøgleringe lavet. 3.

Der har været en smule hektisk her på matriklen de sidste mange dage. Jeg har besøg af min mor og hendes lille søde hund. Vi har hygget, selv om jeg også har skulle passe job, barn og hus. I dag tager hun hjem til sig selv igen, men om en uge kommer vi, det vil sige Jonas på ferie hos hende. Og han glæder sig rigtig meget. Tæller dagene, gør han.
Jeg glæder mig også til at han tager på ferie. Så har jeg kun mig selv at tænke på og der er allerede nu lagt an til cafebesøg, shopping og andet tøsegodt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar