mandag den 20. juni 2011

Vi skal have fest

Vi har haft travlt her i weekenden. Der skal være fest, studenterfest for det ældste barn. I morgen skal hun op i sidste fag og så er det farvel til mange lange dage med slid og slæb. Vi har næste ikke set hende det sidste stykke tid, da hun har været begravet i bøgerne dagen lang, men nu er det ved at være slut og sommerferien kan tage sin begyndelse.

Line vil gerne fejres og har inviteret knap 30 venner og familie til åbent hus i morgen, tirsdag. Det har så betydet at Steen og jeg + svigermor har knoklet hele søndagen med at få haven til at tage sig godt ud. Jeg syntes da selv det er lykkedes meget godt.

Efter inspiration på mange af bloggene, sad vi i aftes og lavede fine vimpler, som skal op i haven i morgen og pynte. Måske sammen med nogle af mine glas blomster.

3 kommentarer:

  1. Åhh Hvor ser haven dejlig indbydende ud.. Kan da også godt forstå at datteren vil fejres.. Dit glas længere oppe ser altså godt ud..
    Ha nu en dejlig dag;0)

    SvarSlet
  2. MISUNDELSE!!! Min have ligner en kæmpe kattebakke, opgravet to steder fordi min mand har fået den fikse ide at der skal fliser op et sted og såes græs, samtidig med at han har gravet græsset op et andet sted fordi vi skal have fliser der..Nederen!
    Jord over det hele! Hmmffpp, det ser forfærdeligt ud...
    Din have ser super fabeltastisk ud..tror bare jeg flytter hjem til dig!

    SvarSlet
  3. Iben
    Tak, det håber jeg vi får. Bare vejret nu arter sig med sol og ingen vind.

    Lene
    Du kommer bare. Der er altid plads til sådan en som dig. Og så kan vi da lige være kreativ sammen :o)

    SvarSlet