tirsdag den 20. december 2011

Hvordan kan det dog være at lige når man har allermindst brug for det så svigter helbredet.

Jeg har nu ligget underdrejet i snart en uge med en voldsom forkølelses virus eller noget. Syg og dårlig har jeg følt mig, og ingen energi har jeg haft til at lave alle de juleforberedelser, som jeg havde tænkt mig at nå inden den 24. december.

Jeg er stadig præget af virus eller noget, og har slet ikke energi til at få gjort tingene færdige. Gaverne er ikke pakket ind, men dog købte. Småkagerne er ikke bagte. Julepynten ligger og venter i kasserne, juletræet blev dog pyntet i går aftes. Det er da den rene jammer.

Arbejdsmæssig har jeg første fri den 23 kl 14.00 så der er ingen fridage at indhente på.

Hvorfor mon jeg ikke føler mig stresset eller presset i år.............????
For det gør jeg faktisk ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar