torsdag den 16. februar 2012

Torsdagshygge i dussen


Lige i øjeblikket er vi i gang med at sy puder. Børnene, især pigerne, er fuldstændig faldet for dråbepuderne, som en kollega og jeg lavede for sjovt.

Vi laver dem i forskellige størrelser og børnene vælger selv, af vores store stoflager, hvilket udseende puden skal have.

 Jeg har efterhånden lavet så mange af dem at jeg er begyndt at drømme om dem om natten.


Men hvor er det dejligt at se hvor meget børnene hygger sig med at lave dem. Jeg har allerede et nyt projekt i tankerne til dem. Håber det bliver lige så godt.

2 kommentarer:

  1. De er da virkelig også søde de dråber.. Savner helt at arbejde i sfo når du og andre viser sådanne billeder...;0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Sikke fine dråbepuder I laver. Jeg kan se at du er med på at bytte med et penalhus. Skønt- jeg er vild med dit glas. Skriv til mig på mette1530@gmail.com så finder vi ud af en bytter :-)

    God weekend. Kh Mette

    SvarSlet