lørdag den 28. juli 2012

Hvorfor ikke bruge tiden til noget fornuftigt


Ja der er da ingen grund til at sidde og kigge ud af vinduet og vente på at blive gammel eller noget, vel.
Lige kommet hjem fra ferien med energi på kontoen måtte jeg da lige forbi min dejlige symaskine. Det blev til to puder til Jonas's værelse.

Og eftersom ferien gik til København måtte jeg en tur ud på Amager og kigge ind i Malika og Rosa's fysiske butik.

Efter en halv times tid i butikken, stod jeg med lækkert stof til flere hundrede kroner i posen. Hold da op hvor har de meget smukt stof, men dyrt er det nu også. Så hele meter blev det ikke til. Halve meter kunne gøre det.
Næste projekt ligger allerede og venter. Det bliver til en taske, magen til den jeg lavede til min kollega.

2 kommentarer:

  1. Skønt med ekstra energi efter ferien :)

    SvarSlet
  2. ja og gid det vil vare ved helt ind i efteråret og vinteren :0)

    SvarSlet