lørdag den 3. november 2012

Hvordan gik det lige til.....


At jeg har været væk så længe.
Jo der har været så meget at se til og tænke på at der ikke har været det samme overskud, som ellers.
På jobbet er vi blevet et personale mindre. Min leder har efter gensidig aftale med skoleinspektøren valgt at fratræde med øjeblikkelig varsel. Det var ventet, men det giver selvfølgelig nogle tanker og medfører usikkerhed om fremtiden. Det har taget hårdt på alle i gruppen og arbejdsglæden har været i bund i et stykke tid. Men nu skal vi se fremad og jeg er sikker på at alt nok skal blive rigtig godt igen.

Herhjemme har vi haft en mindre omrokering i huset, og det er først nu at vi kan slappe af og nyde at vi er på plads igen.
Efter Line er flytttet hjemmefra har jeg overtage det tomme værelse, og nu sidder jeg her i et lækkert nymalet rum, som kun er mit. Skønt siger jeg bare.
Og det er også blevet sen efterår og snart har vi jul. Som tiden dog er gået hurtigt dette efterår. Billedet er fra sidste år og om lidt ser der sikkert sådan ud i haven igen.

2 kommentarer:

  1. Hej - velkommen tilbage.
    Jeg tror, at vi bliver mere eftertænksomme med alderen, og det er en god ting.
    Hvor er det rart at læse, at din leder valgte at trække sig, det andet sled jer andre op.
    Jeg ringer en af dagene - for at høre hvordan du har det.
    Kh Betina

    SvarSlet

  2. Du er altid velkommen til at ringe :o)

    SvarSlet