torsdag den 8. august 2013

En fest må der til


Næste lørdag holder vi fest her på matriklen. Steen bliver et år ælder og det skal fejres.
Så der er gang i pynt og madplaner, forskønnelse af have og hus og ikke mindst alt det praktiske der følger med når vi vil holde festen hjemme. Det bliver så dejligt at samle alle fra nær og fjern. Venner og kollegaer, familie og naboer.

Jeg er i gang med at søge efter flere af disse honeycombs på nettet. De bliver så skønne at have hængende i teltet. Masser af dem.

3 kommentarer:

  1. Håber på godt vejr på lørdag :-)
    Jeg har lige bestilt noget harmonika papir - tænkte på selv at lave nogle af disse "honeycombs da de er så dyre i indkøb. Måske en ide ?

    SvarSlet
  2. Ja vejret har meget at sige når der skal holdes fest.
    Jeg har godt set at man kan købe papiret til at lave dem selv. Har bare ikke lige tiden denne gang, men måske til jul. Elsker de smukke kugler.
    Jeg købte mine hos Magiske minder og de var ikke så dyre. 19 kr. for de små.

    SvarSlet
  3. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlet