onsdag den 9. juni 2010

Når man ligge og har masser af tid til sin rådighed begynder tankerne at vandre. Jeg er ved at være midt i livet og at sige at jeg er en ung kvinde er vist ved at være en overdrivelse af de store. Men hvad er jeg så?? Jeg er sgu da slet ikke midaldrende endnu vel......
Midaldrende kvinder er rynkede og har kort permanentet hår. Går med nederdel og strømpebukser. Har et stort repetuare af opskrifter at trække på, mangler ikke noget i hjemmet eller i garderoben.
Altså sådan ser jeg ikke lige mig selv, endnu. Grænserne for hvornår vi er midaldrende er heldigvis rykket siden min bedstemor levede og passede på netop den beskrivelse. Jeg har en svigermor, som måske godt kunne gå for at være midaldrende, men hun er da også over 70 og bestemt  ikke i den kategori man kan kalde gammel. Bestemt ikke.
Nå, men hvad er jeg så? En fuldmoden kvinde i sit livs sommer.....  -en udsprunget blomst.....
Eller også er jeg bare en kvinde på 43 år, som har for meget tid til at tænke over i hvilken kasse skoen passer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar