tirsdag den 8. november 2011

Bøger bøger bøger


Det er ikke læsestof jeg mangler, men tid til at læse.

Der ligger så mange spændende bøger på mit bord om positiv tiltrækning, mindfulness og coating. Nogle af dem har jeg købt, andre er lånt på biblioteket.

 Jeg sniger mig til en linie her og der, men det er lidt ligesom ikke nok for mig. Jeg må finde ud af at sætte tid af til fordybelse.

Priotering må være løsningen på mit lille problem. Hmm..... mon det er nødvendigt at sove?
Eller gå på arbejde.

1 kommentar:

  1. Vidunderlige bøger Pia og utroligt inspirerende er jeg sikker på, The Secret og Undskyld dit liv venter på dig haj jeg selv og de er ganske belærende og vidunderlige, der er endnu en bog af Jack Canfield, han skriver også med god inspiration i The Secret, du har nogle dejlige timer foran dig der.
    I kærlige tanker, god Tirsdag aften.

    SvarSlet