tirsdag den 10. januar 2012

Sikke en knock out

Jeg var til personalemøde i går aftes. Det var ikke nogen fornøjelse. Vores leder meldte ud at inden april skal der fyres 2 medarbejdere. Vi er 8 der kan komme på tale til fyring. Grundet faldende børnetal og andre udefra kommende påvirkninger, er det kommet dertil hvor vores leder ikke ser andre muligheder end at skille af med 2 pædagoger.

 Jeg kunne mærke suget i maven og spænding i kroppen da jeg kommer hjem, og også her til morgen. Det er godt nok ikke rart.

I dag vil jeg fokuserer på at intet er så skidt at det ikke kan vendes til noget positivt. Jeg må virkelig på overarbejde for at finde det gode i den situation. Endnu ved jeg jo heller ikke om det bliver mig der skal fyres. Det bliver en lang venten indtil vi når til april.

5 kommentarer:

  1. Py ha det kender jeg godt, jeg var i samme situation for præcis et år siden. Jeg brugte også metoden at så må vi vende, og få det bedste ud af det, det er bare ikke altid let lige med det samme. Jeg håber da for dig at du kommer hel igennem forløbet :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er hårdt mens det står på. Jeg er da heller ikke sikker på min egen reaktion når eller hvis jeg er den ene af de fyrede. Jeg håber bare på det bedste :o)

    SvarSlet
  3. Husk nu Pia, vær meget opmærksom på hvad du giver din opmærksomhed og hvor positiv din hverdag forløber, så kommer det hele af sig selv.
    I kærlige tanker, god Tirsdag aften.

    SvarSlet
  4. øv for dig .... har lige været møllen igennem
    men som du siger - man må tro/håbe på det bedste ;0)

    SvarSlet
  5. Michael du kan tro jeg er opmærksom. Jeg er kommet over suget i maven og er begyndt at tænke positive tanker omkring hele situationen.


    Merete
    Jeg håber at det gik, som du gerne vil have det til. Jeg kan ikke huske om du har skrevet at du har mistet dit job.

    Det er med at holde hovedet klar og tænke at det ikke kan gå helt skidt. Måske er det, det bedste der kan ske. Det kunne jo være at drømmejobbet venter derude.

    SvarSlet