torsdag den 5. april 2012

påske sysler

Som tiden dog flyver når jeg har noget at lave. Der er gang i symaskinen og jeg syntes da selv at mine penalhuse bliver bedre og bedre for hver gang jeg færdiggør et. Men døm selv.



Glasværkstedet er der også gang i. Lige om lidt er det maj, og jeg har en udstilling der gerne skal bugne med nye kreationer.


Mange nye ideer bliver afprøvet, og det er som altid spændende at se når glasset kommer hjem fra brænding hos Lone.

Denne cirklel skal gerne blive til et stort glasfad og det er første gang jeg vover at lave noget så stort.

Cirklerne har en diameter på 34 cm. så de er ikke helt små, og jeg skal hilse og sige at der altså går ganske meget afklippet glas til sådan et fad. Det tager ganske lang tid at lave.

Mine Babuska glasdukker er også ved at tage form. Der mangler kun lidt pynt før de kan sendes til brænding.

I torsdags fik jeg en sending glasblomster hjem, så nu skal jeg i gang med at sprøjte de fødder de skal stå på. De skal nemlig være sorte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar