lørdag den 7. april 2012

Værkstedet

Det er så dejligt med alle de fridage i påsken. Det giver mulighed for at få noget fra hånden i værkstedet.

Endnu et fad er klar til brænding, og et nyt venter på, at jeg får klippet tilstrækkeligt mange stykker til at lave bunden.

Jeg er rigtig glad for farver og det kan ses i de ting jeg laver. Der er ikke meget gråt- sort og hvidt over det.




Det er ved at være konfirmations tid, og det giver mig nogle sjove opgaver, såsom at lave ikoner og helt unikke ting til konfirmanden.

Og om ganske kort tid er det også maj måned hvor alle studenterne bliver færdige med deres studier, så jeg er i gang med at lave nogle studenter i forskellige farver.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du altså dejligt kreativ Pia, herligt.
    God aften.

    SvarSlet
  2. Tak Michael
    Det giver positiv energi at være kreativ.

    SvarSlet