tirsdag den 11. september 2012

Hvilken dag er din dag??


Dagen starter stille og roligt ud her på matriklen.
Kender du ikke de dage hvor man kigger sig i spejlet om morgenden og tænker "ok det er så ikke lige din dag i dag."
Hvorfor mon det er sådan?
Nå, men det vil jeg ikke bruge så meget krudt på. Jeg har konstateret, at det er sådan en dag, og nu må jeg så få det  bedste ud af den.

Stille start med Latte og stearinlys. Måske lidt kig til den næsten færdige kjole. Derefter en kort arbejdsdag. Det der kan sætte gang i humøret i dag er, at Jonas og jeg jo skal ud til Line og spise aftensmad.

6 kommentarer:

  1. Jow de dage kender jeg godt - og så er det med at hygge omkring sig selv.. Og dit billeder viser da mig glæde og hygge og RO..
    dejlig kjole du har lavet:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Ja ro er dejligt at have når dagen er sådan. Heldigvis er tågen ved at lette så jeg nu er ved at være klar til endnu en arbejdsdag. :o)
    Tak for de fine ord om min kjole.
    Jeg glæder mig også til at få den helt færdig og på.
    KH Pia

    SvarSlet
  3. ... sådan nogle dage, har vi vist allesammen!! Og ja.. så må man bare få det bedste ud af dem. Det er en super flot kjole, du er ved at sy.. den glæder jeg mig til at se færdig!! Du er da blevet en rigtig lille syerske, og er temmelig produktiv..
    Kram Helle

    SvarSlet
  4. De dage er uundgåelige, men med fokus rettet på dejlige begivenheder der er i vente skulle der ikke være plads til den negative del af tankerne, håber at det også forholdt sig sådan Pia.
    God Torsdag.

    SvarSlet
  5. Hej Helle
    Du kan tro den er blevet rigtig fin. Jeg må snart ud og købe mere stof til flere af den slags kjoler. Måske du vil med?
    Egentligt er det jo dig der har sat mig i gang med at sy.Så tak for det :o)

    Michael
    Efter at have læst dit indlæg var mit humør allerede oppe og energien tilbage. Så også tak til dig for at skrive indlæg der sætter tankerne igang.
    Det er utroligt at jeg altid får lige det jeg skal bruge når jeg kigger forbi din blog.

    SvarSlet
  6. ... jeg vil rigtig gerne med.. og du er super dygtig til det!!! Og velbekomme.. kram Helle

    SvarSlet