tirsdag den 2. marts 2010

På en positiv måde


Jeg har travlt. Meget travlt. -Altså, det er selvforskyldt travlt, men jeg elsker det. Jeg er i værkstedet fra tidlig morgen til sen aften. Splinterne fyger om hovedet på mig, Dissing og Andersen spiller for fuld musik Rosalina på afspilleren, og jeg får noget fra hånden.
Så er der bare lige et lille problem og det hedder arbejde. Altså rigtigt arbejde for pengenes skyld. Det griber ind i min dag, uden at jeg har noget at skulle sige til det. Der skal jo husleje til og mad på bordet, men ih hvor jeg sidder derude i værkstedet og drømmer om at få råd til, og tør, starte op for mig selv. Mon ikke jeg skal spille lotto i morgen. Der er jo chance for en rigtig stor gevinst. Det kunne da være dejligt, at kunne sige farvel til fast arbejde og goddag til lige det der gør mig glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar