søndag den 10. oktober 2010

Sommeragtig stemning

Det har været en fantastisk weekend. Vejret har vist sig fra sin bedste side. Sol og blå himmel. Lige som jeg gerne vil have det.
I går var jeg på besøg hos mor, vi hyggede os i hinandens selskab. Det var dejligt. Da jeg kom hjem havde Steen lavet gammeldags flæskesteg med sovs og kartofler. Uhmmm. Det smagte bare SÅ godt.
I dag søndag har jeg været i haven og i drivhuset. Der skal gøres vinterklar.


Jeg har udsat det et stykke tid, da værkstedet kalder på mig lige for tiden. Men sådan en dag, som i dag er ikke beregnet til at tilbringe indendørs. Det vil være ønskværdigt at vejret vil være solrig og mild lige indtil min fødselsdag sidst i november. Tak.
Det er nok for meget at bede vejrguderne om.
Skyggerne er blevet længere. Det er efterår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar