søndag den 24. oktober 2010

Steen og jeg var i ugen der gik på Cafeministeriet i Staden. Jeg fik en Chuck Norris salat, som smagte så godt at jeg måtte hjem og lave den selv. Jeg noterede mig via menukortet hvad der var i den da jeg jo vidste at den måtte kreeres på min matrikel snares muligt.
Her er opskriften hvis du selv skulle få lyst til at få en Chuck Norris.

Små lune kartofler på bund af salat
 stegt bacon af den gode slags
chorizo pølser skåret i små mundrette bidder.
 lune glaserede perleløg
dressing bestod af Ravigotte sauce, som er en slags sennepssauce der også er ganske kalorielet. (købes i supermarkedet)
Ganske nem at tilberede og den smager så englene synger.

Nogen ørn til at lave glaserede perleløg er jeg ikke, men de smagte bare skønt i salaten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar