onsdag den 4. maj 2011

Genbrug

Jeg har været i den lokale genbrugsbutik og der gjorde jeg et super godt fund. Syntes jeg da selv. Jeg var på jagt efter glas derkan rumme Baily + isterning, da dem vi har kun er til snaps. Jeg fandt 5 skønne glas, der matcher dem vi bruger til hverdags vinglas.

 Derudover faldt jeg over 3 skønne damer, som straks måtte med hjem til mig. Hvis ikke jeg tager meget fejl er det Bjørn Wiinblad. Der er stempler i bunden af de skønne damer. Ikke at det betyder noget om de er ægte, men jeg kan så godt lide hans stil. For disse skønne ting plus et låg til mine glaskrukker måtte jeg betale 40 kr. Det kan man da vist godt kalde et fund til de penge.

Damerne er allerede i brug. Der er sået karse i toppe, så ganske snart har damerne grønt hår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar