søndag den 1. maj 2011

Jamen, jeg er her da stadig


Tiden bliver brugt godt her på matriklen. Haven er ved at se fin ud. Vi har købt 3 fine pileflet træer. De klæder vores nymalede skur så godt. Meningen med at sætte dem der på hjørnet er, at vi gerne vil have en lille ugeneret terasse oppe i hjørnet af haven. Jeg syntes, at det er lykkes ganske godt.

Når spireaen blomstrer nede i grøften er der ikke noget smukkere. Det ser ud, som et blomstervandfald i min have. Kaskader af blomster i hele havens længde og med den limegrønne bøg, som forgrund. Den er dog ikke sprunget ud endnu, på billedet.

Jeg elsker at gå rundt i min have og tage smukke billder. De bliver gemt til vinterens komme, hvor jeg så sidder i min stue og nyder synet endnu engang på tv. Ganske smart og nymodens teknik,altså. Og så hjælper det på vinterdepressionen, der kommer snigende ved den mørke tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar