søndag den 1. maj 2011

Glas og atter glas

Billederne er ikke brændt endnu, eller færdig monteret. Det er kun et udkast.

-Ja det er, som om alt kun drejer sig om glasset. Jeg drømmer om det, om natten. Og bruger de fleste af mine vågne timer med at skabe i værkstedet. Og det bedste af det hele er at jeg ELSKER det. Kan ikke undvære at være kreativ.

Billederne er ikke færdige endnu, ej heller tørre, men jeg syntes de skulle vises frem alligevel.


Det kan man da kalde et bling bling armbånd.
At nullermændende så hober sig op i krogene og familien følser sig lidt forsømt til tider, -ja det må jeg og de leve med. I hvertifald et stykke tid endnu. Jeg kan ikke stoppe.

Små skovtrolde


I fredags fik jeg mine flotte visitkort tilsendt. Jeg var så spændt på at se hvordan se var blevet og jeg blev ikke skuffet. De er lige som jeg gerne vil have dem. Enkle, men alligevel med så flotte farver og et logo der siger spar to. Alt det kan jeg takke Helle, fra Kreative omgivelser, for. Hun har været med hele vejen og er den der har udført mine ideer.

5 kommentarer:

  1. Smukt stykke arbedje du laver der;) og dit visitkort er rigtig flot.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Tak for dine roser :o)
    God mandag til dig.
    Pia

    SvarSlet
  3. Super flot - er vild med de skæve huse.
    Har selv været på kursus i marts i glas, for første gang, men ikke sidste.

    Jeg vil tage dine ideer til mig.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  4. Til husene er det da indfarvet glas du bruger??

    Kram igen

    SvarSlet
  5. Hej Marlene
    Du tager bare de ideer du kan bruge :o) Jeg kalder det inspiration.
    De glas jeg bruger er alt sammen bullseye glas, som er indfarvet glas. Ikke noget med at drysse først, men jeg er godt nok nu begyndt at farve med glassline farvetuber. Det er sjovt, du kan se nogle af billederne her i indlægget. Dem med dyrene.
    Pia

    SvarSlet