mandag den 18. juli 2011

I dag er det .......


Den yngste her på matriklen har fødselsdag i dag. Han har nået sin første runde dag. 10 år. Hvor blev de år dog af. Jeg sidder dog lige nu og kan huske smerten fra den gang jeg fik kejsersnit, grundet min nylige operation. Nå, men det er da Jonas det skal handle om lige nu.

Han blev fejret i går af den store familien, og det var med lækkert hjemmelavet mad og gode kager.
Og selvfølgelig gaver i form af penge. Jonas ønsker sig en computer, så det skal pengene gå til.


Den sjove pengegave lavet af faster Gitte.

- Lige som en fødselsdag skal være. I dag på selve dagen har han hygget sig med far og mor. En lille tur i Fætter BR og flere gode gaver. Is og pizza, og aftensmaden er lige nu i ovnen. Menuen efter lange seje overvejelser, endte med at bliver lasagne.  Mon ikke jeg har et tilfreds barn at putte i aften.

2 kommentarer:

  1. Hej Frederikke
    Tak for det.
    Hvor kom du lige fra? Jeg troede du helt havde opgivet bloglivet :o) Det vil da glæde mig hvis du igen har mod på at skrive. Savner din blog.
    Pia

    SvarSlet