mandag den 18. juli 2011

Lidt nyt skal der til


Det var ikke kun Jonas der fik gaver i dag. Jeg gav også lige mig selv et par stykker. Det mente jeg, at jeg fortjente efter en uge i nedlagt tilstand. Hmm......
Lidt nyt lingeri, nye sommerlakker til sommertæerne, et par skønne øreringe fra Liebe, som jeg har kigget på i et stykke tid

 og så lige lidt af det skønne tape, som er sådan oppe i tiden. Lidt mundgodt er da heller ikke af vejen når det er sat ned til halv pris, vel?
Endelig er jeg i mit rette element igen.

6 kommentarer:

  1. Skønne sager du har forkælet dig selv med ;)
    Det skal der til engang imellem.

    Yt

    SvarSlet
  2. Tillykke med sønnik ...
    lækre gaver til dig fra dig ♥♥

    SvarSlet
  3. Dejligt at du sådan forkæler dig selv Pia, det er ikke alene velfortjent det styrker også dit eget syn på dit eget værd.
    I kærlige tanker, god Tirsdag.

    SvarSlet
  4. Ih tak i tre. Jeg er virkelig ved at være ved fit for fight igen. Der er ikke noget mere træls end sygdom.

    SvarSlet
  5. Hej! Jeg vil bare høre hvor du har købt det masking tape. Kan ikke lige finde en fysisk butik der har det. Tænkte også på om du engang imellem er et sted med dine fine glasting? Kunne evt. godt tænke mig et par ting :-)
    MVH Trine

    SvarSlet
  6. Hej Trine
    Jeg har købt dem i Aalborg. I Kalejdoskop der ligger ved Mølle plads hvis du er kendt i byen. Der findes to butikker med samme navn,begge ligger ved Mølle plads. Jeg kan ikke huske hvad gaderne hedder. De har begge tapen til 25 kr stykket. Derudover har de også en hjemmeside.
    Jeg tager en gang i mellem på markeder, men har kun været afsted en gang her i sommer. Du er velkommen til at komme forbi hjemme hos mig. Der er ikke købetvang og at kigge er gratis :o)
    Muligvis tager jeg på marked i uge 31, men det ved jeg første når jeg kommer hjem fra ferie.
    Ellers sender jeg gerne og der er ingen ekstra porto.
    Venlig hilsen
    Pia

    SvarSlet