onsdag den 14. marts 2012

Kaos i kreaværksted


-Ja, det er vist snart tid til en lille oprydning, men jeg har lige et lille projekt der skal gøres færdig først.

Grunden til alt det rod er, at jeg lige har været så heldig at modtage en masse skønne stoffer af min søde næsten nabo. Hun låner mig til lige med sin symaskine, så jeg kan være kreativ.
Mon ikke jeg skal sy et eller andet til hende. Det tror jeg vil falde i god jord.

Jeg er i gang med at sy nogle fugle i de skønne stoffer, måske de bliver til små værtindegaver eller noget.

3 kommentarer:

  1. Rod på arbejdsbordet kender jeg bare alt for godt...men det er som om det (næsten) altdi er den gode slags (altså rod...) Der findes der:O)..
    sikke skønne forsårsfugle- blir helt glad af dem:O)- .

    SvarSlet
  2. Ked af at sige det.. Men det er ikke rod.. Så skal du se når jeg ruller mig ud...

    hahhah

    Fuglene er skønne.. Jeg lavede nogle til jul. De skulle på træet, det kom de aldrig. De er nu også søde på en troldegren.

    Held og lykke med projektet..
    Lone

    SvarSlet
  3. Jamen tak begge to. Nu vil jeg fortsætte med at rode med god samvittighed. Rart at vide at jeg ikke er alene om det.
    Om ikke så lang tid får jeg dog mere plads at rode på, at ældstebarnet flytter hjemmefra. Mon ikke jeg skulle tænke opbevaring ind i mit store nye kreative rum. :O)

    SvarSlet