torsdag den 1. marts 2012

Knæk sagde det

Da den flinke læge begynde at lege kiropraktor med min ryg.
Jeg måtte i dag krybe til korset og ringe til lægen. Ryggen blev ved med at gøre ondt, og det var ikke til at holde ud.
Efter at have fortalt om mit problem, mente lægen at jeg lige skulle en tur på briksen. Det var da ok med mig, og efter at have mærket efter reflekser og følelser i benene gik manden i gang med at trække i min krop.
Hold da op hvor det sagde KNÆK. Det gjorde ikke ondt, men lyden var ikke til at tage fejl af. Noget havde sat sig fast i min krop og nu skulle det på plads.  Og på plads det kom.

Nu sidder jeg og venter på om en gang var nok, eller om jeg skal af sted igen i morgen. Håber nok mest på det første.

2 kommentarer:

  1. Hej Pia. Pyha, bare tanken om sådan er lyd er da ikke rart. Jeg håber at det hjalp så du slipper for endnu en tur.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Jeg slap desværre ikke for endnu en tur, men det gør slet ikke ondt. Er bare lidt ubehageligt.
    God weekend til dig
    Pia

    SvarSlet