søndag den 17. februar 2013

Berlin here we come



Om ikke så længe drager familien til Tysklands hovedstad Berlin. Vi glæder os rigtig meget til at komme afsted. Især Jonas glæder sig. Nok mest til at komme på Napoljonska og få vafler. Han har været så letsindig, at love at give vafler til os alle. Det må jeg sige er en stor gestus fra ham.
 
 

Jeg vil se om ikke jeg kan finde et par stofbutikker. Mon ikke der findes nogle lækre butikker der har et udvalg, som ikke fås herhjemme?
Jeg har allerede en adresse på en Frau Tulpe. Hjemmesiden ser lækker og indbydende ud.
Vi rejser med tog. Dette er en første gang for Jonas. Og en første gang for os alle tre sammen. Det tager 8 timer og mon ikke vi kan få tiden til at gå med et eller andet. Der findes desværre ikke et direkte fly fra Aalbor endnu, men det må godt snart indfinde sig så vi kan komme hurtigere frem.

4 kommentarer:

  1. God tur Pia, togturen giver en mulighed for dejlig afslapning og fokuseren på alt det der blæser forbi derude.

    SvarSlet
  2. Go tur ...
    Der har været fly men ruten er lige lukket ... Blev vist brugt for lidt ...

    SvarSlet
  3. Merete
    Øv med at lukke ruten. Jeg håber, at nu da aalborg lufthavn udvider så meget at det også kommer til at gælde flyruter til Berlin igen.

    SvarSlet
  4. Michael
    Vi glæder os til at prøve en lang togtur. Måske bliver det eneste gang, måske bliver vi bidt af det. Nu må vi se. Vi skal dog først afsted i april, men jeg kan næsten ikke vente.

    SvarSlet