fredag den 15. februar 2013

En hel uge på sofa


Det skal da ikke hindre mig i at få noget kreativt fra hånden. Endnu ved jeg ikke helt hvad jeg vil igang med, men mon ikke jeg nok skal finde på noget.

Det var så en fibersprængning, jeg der havde fået mig, og lægen mente bestemt ikke at jeg kunne gå på arbejde fredag, som jeg selv havde planlagt. En uge i ro og så kunne jeg se hvordan det var med smerterne.
Hmmm............ Han kender vist ikke mig. Jeg kan da ikke sidde ned i en hel uge og lave ingenting og så lige op til  min vinterferie.
Steen kommer hjem i morgen, efter at have været afsted i 5 lange uger i Afrika. Kunne godt trænge til en hushjælp, men hvor finder jeg lige sådan en henne??? Og med så kort varsel.

1 kommentar:

  1. Sådan en fibersprængning er ikke sjov.. Håber det går bedre med den! Der er mange hjemmesider, hvor man kan finde en hushjælp med kort varsel - det har jeg selv benyttet mig af :)

    SvarSlet