søndag den 10. februar 2013

Sexet natkjole


Nej det blev det ikke til i denne omgang, men en praktisk en, som jeg kan bruge resten af den kolde vinter.
Det kan godt, nogle gange, være temmelig anstrengende at fylde lidt mere end en str 44. Det er svært at lokalisere de butikker som har lige netop det jeg mangler. Men hvor er jeg glad for at jeg fik købt den symasken. Det har sparet mig for mange forgæves ture til butikker.
Jeg fandt et mønster, som oprindeligt var til en t-shirt. Forlængede den og lod den blive lidt mere A-form og vupti så var der en natkjole. Stoffet er lidt tykt og af bomuld og Viskose. Stofffet er købt i Stof og stil.

2 kommentarer:

  1. Tjek butikken SOLO,de har både fysisk butik i Århus og en webshop,OG rimelige priser :))

    SvarSlet
  2. Tak for det gode råd Gitte. Det vil jeg gøre når jeg er mobil igen :o)

    SvarSlet