tirsdag den 9. februar 2010

Franske fristelser

Steen's tur hjem over atlanten gik ikke lige helt efter bogen. Han endte op i byernes by Paris, og måtte tilbringe flere timer med at trave frem og tilbage for at finde et selskab der kunne flyve ham hjem. Jeg var jo ikke sen til at få noget ud af situationen herhjemme fra.

Jeg har længe haft et godt øje til de hersens lækre franske makroner, som kun kan fåes i København hos La Glace, eller i udlandet.Nu sendte jeg så Steen på jagt i lufthavnen efter kager. Det lykkedes ikke for ham at finde nogle og jeg var da en lille smule skuffet.
Men........ Der serveres jo mad i flyet og til mit held var der sørme en lille lækker fransk makron til dessert. Steen var sød at gemme den til mig.
Uhm, den var så lækker og jeg nød hver en lille bid af den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar