mandag den 22. februar 2010

Snyd og bedrag

Er der noget der kan gøre mig rigtig gal, så er det at blive snydt. Lige nu føler jeg mig taget ved næsen af en på Trendsales. Jeg købte den 8 februar en tunika, som sælger lovede at sende indenfor 3 dage. Nu må det siges at de dage for længst er overskredet og jeg har stadig ikke modtaget tunikaen. Jeg har forsøgt at kontakte hende både pr. mail og på Trendsales, men hun svarer ikke på mine henvendelser.
Jeg har ellers rigtig gode erfaringer med at handle på Trendsales. Det er aldrig sket før at jeg ikke har modtaget det jeg har købt. Nu er jeg så havnet i en situation hvor jeg ikke kan gøre mere og det pisser mig altså af.

2 kommentarer:

  1. Frækt og uforskammet.
    Så er det, at man bare ikke orker det lort.
    Jeg håber, at du får din tunika eller pengene retur...

    SvarSlet
  2. Hej Frederikke
    Der er sket det at jeg i dag har modtaget tunikaen, med undskyldning og nogle lækre kropsprodukter. Hun var rejst på ferie og havde glemt alt om den. Nu er mit humør så i top igen. :o)

    SvarSlet