mandag den 5. april 2010

Mandags syslerier


Dagen i dag har jeg brugt godt. Jeg har været i værkstedet det meste af tiden. Der var lige noget bestillingsarbejde, som jeg gerne vil have færdigt. Det er to storke, som skal bruges til barselsgaver. Jeg
har haft lidt sved på panden over at skulle lave dem, men nu skulle det være. Jeg er ganske spændt på at
se dem færdig brændte. Her ligger de helt ufærdige, nu mangler de at blive vaskede og sendt afsted til min lokale glaspusher. Om ca. en god uges tid kan jeg se om de blev som de skulle.

Jeg nåede også at lave nogle Dannebroes flag. Det danske flag er et af de smukkeste i verden, syntes jeg. Den røde farve med de hvide streger spiller fint sammen og det er en fryd at se flaget til tops på en skyfri himmel en sommerdag. Nej, hvor jeg længtes efter sommer og varme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar