fredag den 21. maj 2010

Endelig weekend

Det har været en lang ugen med rigtig meget arbejde. Jeg har haft møde med skoleleder og børnehaveleder angående mine dejlige førskole børn. Det har krævet mange timer foran computeren at lave en sådan overlevering.
I går havde vi vores nyt tiltag i dussen, markedsdag med gøgl og boder. En lang arbejdesdag fra 7.30 til 18.00. Hvor var jeg da træt da jeg endelig kom hjem. Selve dagen var gået rigtig godt og tilbagemeldinger fra forældrene i dag har alle været positive. Det må vi gøre om igen næste år. Jeg glæder mig til at vi får en evaluering i gruppe.
I dag har jeg fået lov til at gå lidt før og det var dejligt. Lige nu sidder jeg og nyder, at den sommer jeg har gået og sukket efter i lang tid, nu endelig ser ud til at være kommet til lille Danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar