mandag den 24. maj 2010

Kvinder altså !!!

Det gode vejr har lokket os ud. Ud af husene og ud på gade og stræde. Jeg var ingen undtagelse. Den stod på café besøg og masser af god snak med søde veninder. Altså det var så lige det med det der cafébesøg der gjorde at jeg bliver nødt til at revurderer min opfattelse af de "søde veninder", for hold da op hvor vi rejste os mange gange inden de fine damer fik fundet sig en plads og vi endelig kunne afgive vores bestillinger Hele fire gange måtte jeg op af stolen, møve mig forbi de stakkels tjenere og hen til et andet og sikkert meget bedre bord. Har man kendt magen......



Nå, men fjerde gang blev det så besluttet at nu sad madammerne godt. I skygge og på godt polstrede stole.
Nu kunne vi så endelig få lavet en bestilling hos den lidt forvirrede tjener.
Efter at have indtaget et lækkert måltid mad, hvor madammerne lige snuppede brødet fra bordet ved siden af da de mente at de var mere sultne, stod den på shopping i staden. Super hyggeligt, men vi skulle jo også hjem på et tidspunkt og det var så der, at det med kvinder, teknik og biler det blev "sjovt".



Nu var det min tur til at vise, at jeg ikke havde styr på noget. Først kunne vi ikke finde bilen i det nye Friis parkeringshus. Vi havde da ellers bemærket, at det var på niveau -2 at bilen stod, men den var nu ikke at se da vi kom derned. Ydermere havde jeg lige glemt at få parkeringsbilletten med mig da jeg betalte, så efter endelig at have fundet bilen kunne vi ikke komme ud af parkeringshuset. Hold da op hvor jeg kom i panik. Jeg skulle jo hjem og i byen igen sammen med Steen. Efter at have stået og snoet rundt om mig selv var der en af veninderne der fik kontakt til en servicemedarbejder og vi blev lukket ud.
Sikke en tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar