fredag den 14. maj 2010

Hvilken dag det har været

Vel hjemme fra turen til Lønstrup m.m. kan vi nu se tilbage på en rigtig dejlig dag sammen.
Vi var på besøg hos Catherine Collart, hvor vi fik en dejlig snak med hendes mand og jeg kom selvfølgelig også lige til at købe lidt til hjemmet. Det blev desværre ikke til den høne, som jeg har drømt om de sidste mange år. Alle var desværre solgte.

Jonas forelskede sig i et får og jeg må sige at det var da heller ikke til at stå for. Steen og jeg faldt for et par skønne æggebæger/fyrfadsstager. Dem måtte vi også lige have med hjem.
Efter at have været hos Collart gik turen videre til Lønstrup. Vi var ved at være godt sultne så mad måtte der til og det fik vi hos Daddy's. Desværre ikke noget at skrive hjem om, men vi blev da mætte.
Efter at have spist gik turen rundt til de mange fine kunstnere, som har slået sig ned i Lønstrup. Spændende glas og keramik så vi på.


Vi endte nede ved havet og smukt så det ud. Vejret var med os og det var skønt at stå og se ud over det uendelige hav. Jeg elsker, og kan ikke få nok af vesterhavet.


Nu mente Jonas så, at det var tid til dessert og det blev til en stor softice til ham. Det var lige sagen. Steen og jeg ville have en kop kaffe, men vi blev eninge om at køre en smut til Løkken og få den.

Da vi havde fået kaffen var vi ganske klar til at køre hjem mættet af oplevelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar