søndag den 30. maj 2010

Havnemiljø


Jeg er født og opvokset i Løgstør. Det har været min by lige indtil jeg mødte Steen og flyttede ud til ham. Jeg har altid været glad for at bo i Løgstør især om sommeren hvor havnen emmede af liv. Mange ting er sket siden jeg for 11 år siden fraflyttede byen. Der er kommet nogle ildsjæle til byen, som vil den det godt. 


Byen satser nu på turisme og det kan ses på havnen og på mange af de aktiviteter der er kommet til de sidste år. Der er den store muslingefestival og der er Jazzfestival, torvedage og byfest, og havnen har fået et oplevelsescenter, som jeg en dag vil tage Jonas med til.


Det summer af liv og hygge i byen. Der er kommet mange nye spisesteder til, som jeg da også en sommerdag skal prøve. Jo, der er sandelig sket meget på de 11 år og jeg kunne godt ønske mig tilbage til byen indimellem.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar