onsdag den 29. september 2010

Gode mennesker

Er jeg omgivet af. På job og i fritiden. Mennesker, som vil mig det godt. I går fik jeg en aftale om en udstilling af mine glas ting. Takket været en tidligere kollega og god veninde. Tak Hanne.
På jobbet ventede der en kollega med en gave til mig. Gaven var et fantastisk smukt tørklæde. Det syntes hun jeg skulle have fordi jeg havde været der for hende i en tid hvor hun havde brug for det.
Tak Dorte.
Jeg har også en veninde, som fortæller vidt og bredt om mine glasting, og faktisk også sælger mange ting. Tak Betina.
Min søster er også en ganske god veninde at have. Hun er lige så kreativ som jeg selv, og tit sælger vi hinandens ting. Tak Heidi.
Min næsten svigerinde er en jeg kan ringe til når jeg har brug for et godt råd. Hun har altid tid. Tak Maria.
Jamen er det ikke bare dejligt at have så søde mennesker omkring en. Det syntes jeg ihvertifald.

2 kommentarer:

  1. Selv tak skønne kvinde...vi ses på lørdag til hygge og vi glæder os:)

    SvarSlet