onsdag den 8. september 2010

Lukker ned

Gør jeg ikke, men lige nu har jeg rigtig travlt med at få lavet noget glas. Det betyder, at jeg må forsømme bloggen i et stykke tid. Der vil ikke komme indlæg hver dag eller hver anden dag, men fra tid til anden skal jeg nok ligge et indlæg eller to.
Værkstedet flyder og jeg kan snart ikke være der mere. Måske er det ved at være tid til en udvidelse. NJAAAH, det går Steen vist ikke med til. Nå, men så må jeg vist hellere til at få ryddet op og gjort klar, til at komme til brænding i morgen hos min lokale glaspusher, Lone.
Som du kan se er der ikke meget plads tilovers.
Det har været forrygende at være med til mosens dag i søndags. Nye kontakter og nye datoer for
udstillinger og salg. Jeg syntes, at jeg er ved at nå dertil hvor der bliver brugt mere tid end jeg egenligt har på min hobby. Gid jeg turde tage springet og blive kunstner på fuld tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar