mandag den 27. september 2010

Stort og alvorligt

Efteråret er kommet og med det ligger der lige nu et stort arbejde foran mig. Og det er sgu ikke med at lave juleglas. Nej, efteråret er den tid hvor jeg skal til at lave elevplaner for mine små poder. Det er et arbejde jeg tager ganske alvorligt. Der skal jo gerne noget substans på hver elevs plan og ikke bare ord, som er skrevet for at blive færdig i en ruf.
Jeg vil selv gerne, at mit eget barn skinner igennem hos lærer og pædagoger, som omgås ham i det daglige, og det er det jeg nu skal i gang med at lave 25 stk. af. Puha, det er altså et stort stykke arbejde at gøre 2 gange om året. Men jo også en god ide da det gør at vi pædagoger "nær ser" børnene. Er der noget som ikke er ok, har vi glemt at gøre det vi skrev sidste gang vi ville gøre? osv. Det sætter fokus på vores pædagogiske arbejde i dagligdagen. Og holder os oppe på det arbejde vi gør med børnene.
Nå, jeg må videre. Mangler stadig at få lavet over halvdelen.
God mandag formiddag til dig der læser med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar