mandag den 13. september 2010

Mandag igen igen

Uuuuha, allerede er det arbejdstid igen. Det er da utroligt, som weekenden har vinger og pist er væk. Kigger jeg tilbage kan jeg vist godt forstå det. Vi har ikke ligget på den lade side. Fredag var jeg til tøsetræf hos Birgitte i Staden. Steen var til klasssefest med Jonas, og det var med bowling og spisning. Lørdag var vi ude at købe cykler og derefter hjem på værkstedet. Søndag var Jonas, bedste og jeg på jagt efter det "sorte guld". Alias vilde brombær.


 Vi fandt ikke så mange, som sidste år, men lidt har jo også ret og de smager så englene synger. Bagefter var vi en lille tur i mosen og fugletårnet.



Derefter hjem og på værkstedet.
Jamen hold da op hvor bliver jeg da helt forpustet, bare ved at skrive om alt det som vi har nået på to dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar