fredag den 1. april 2011

Endelig fredag

Lige nu sidder jeg og er en lille smule træt. Jeg har haft morgenvagt, og det betyder at stå op kl. 5.15 og møde på job kl. 6.05. Mon ikke det går over lige om lidt.
 Steen er på vej hjem fra Sicillien, og når han kommer hjem med bilen skal jeg til Staden. Jeg har en liste så lang med ting, som jeg ikke kan undvære. Kaffe fra Fru Rønnes kaffe i Reberbansgade, shampoo fra Helsebutikken, fine kasser til at holde orden i mine ting fra Søstrene Grene osv. Ingen af disse ting kan da vente med at blive hentet hjem til matriklen her, vel?
Mens jeg sidder her og skriver kan jeg se at solen kommer frem, himlen bliver mere og mere blå. Hvor er det bare dejligt, energien vender tilbage og bare tanken om ca. 20 grader i morgen gør mig glad.
God fredag til dig derude i det solrige Danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar