mandag den 14. maj 2012

Blogtræf


Så er jeg ovenvandet igen og har tid til at fortælle om det skønne blogtræf jeg var til i lørdags.
Jeg har lånt lidt billeder hos Lone, som havde arrangeret træffet for anden gang.

En stor tak skal sendes til Lone for det store arbejde hun har haft med at stable det på benene. Det har være et mega stort arbejde, og vi gik alle derfra med lommerne fulde af guf og hovederne fulde af ideer, som skal føres ud i livet senere når tiden er til det.
Her er alle de som har været så søde at være sponsorer til træffet.

Først de som gav til vores skønne Giftbags:
En KÆMPE tak til Læderriet som gav materialer til workshoppen med læder. Det var helt fantastisk.
Sponcorgaver, som blev udloddet på dagen, til de heldige ;o)
Sikke mange og hvor er det dejligt at de ville. Det gjorde dagen ekstra lækker.

billederne her viser alt det jeg fik med hjem. Både sponsergaver og det jeg købte og fik lavet i de mange workshops.

5 kommentarer:

  1. Tak for sidst.. Det var søde ord.. tak for det..

    Det er sandelig også noget af et gavebord du ligger inde med.. Kan du nu finde plads til det hele

    Håber vi ses igen en anden gang
    Lone

    SvarSlet
  2. JOW det ser godt ud - en mega gavebod.. Skønt med disse pakker;0)
    kh iben

    SvarSlet
  3. Lone vi ses helt sikkert et sted i byen. Endnu engang tusinde tak for et godt blogtræf.
    Iben
    Jeg er også glad for hver en ting jeg har fået med hjem. Nu er det bare i gang med at skabe og hygge med det hele.

    SvarSlet
  4. Tak for sidst - har tilmeldt mig som fast læser :)

    SvarSlet
  5. Selv tak for hyggeligt selskab. Dejligt at du har lyst til at læse med her på bloggen

    SvarSlet