lørdag den 5. maj 2012

Retro i Nordkraft

Som det dog var en god beslutning at kigge forbi i Nordkraft i går. Jeg var helt overvældet over alle de lækre boder, som var der. Super godt arrangeret og jeg glæder mig allerede til næste gang, som er engang i oktober måned.
Kunne jeg lade være med at gøre en god handel??

Nej da. Jeg kom hjem med den smukkeste skål fra Bjørn Winblad, som jeg har gået og sukket efter i et stykke tid. Og til kun en brøkdel af den pris jeg har set den til andre steder. Plus en lille dåse til måske små lækre karameller.

Og sidst, men ikke mindst. Den skønneste retro vase. Kunne ikke stå for den farve og det mønster. Og den venlige herre, som solgte mig vasen, var så sød at fortælle mig at han da også havde den i gul og andre farver og størrelser på sit lager.

Mon jeg skal kigge forbi hans lager en af de nærmeste dage????

2 kommentarer:

  1. æv det gik jeg glip af.. Vidste ikke der var noget der inde i går..

    Den lille krukke med låg, måtte godt bo hos mig.,.. æv..
    Det må jeg blive bedre til at opdage.. altså sådanne arrangementer

    Lone

    SvarSlet
  2. Det kommer tilbage i september. Datoen er ikke helt fastlagt, men det bliver med auktionar og andre nye tiltag. Så det er med at holde øre og øjne åbne. Lige så snart jeg ved hvornår skriver jeg det på min blog.
    Vi ses på lørdag
    Pia

    SvarSlet