torsdag den 3. maj 2012

Så blev det tid.


Nu er det 3. Maj og det er Lines fødselsdag. Den er blevet fejret med pomp og pragt. Og godt vejr.

Men vi skal jo også til at trække en vinder. Jeg er overvældet over alle jer der har haft lyst til at være med. Det er dejligt at i gider kigge forbi.

Jeg har fået svigermor til at lege lykkens gudinde og hun har udtrukket 2 vindere.


Jeg har besluttet, at eftersom der er så mange, at jeg vil trække 2 vindere. Den første er
Trillemus, som vinder den " store" gevinst.

Den "lille" gevinst går til Sonja, som vinder 2 glas fisk fra mit værksted.

Hvis i vil være søde at sende mig jeres adresser så vil jeg hurtigst muligt sende afsted.

 Hvis vi ses til blogtræf i Aalborg vil jeg gerne tage gevinsterne med den dag.

TUSINDE TAK TIL ALLE JER DER HAR VÆRET MED.

4 kommentarer:

  1. tusind tak for de små fisk, der er fine, jeg kan ikke lige se din e-mail, så her er min, coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. hov jeg er blevet væk,tusind tak for gevinsten, kan ikke lige se din mail, min er coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Wauw... jubiiii. Hvor er jeg heldig. Jeg kommer ud til Lone´s blogtræf d. 12.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Sonja
    Jeg har noteret din mail.Sender dig en besked lige om lidt :o)

    Trillemus
    Du får din gave hos Lone. Jeg glæder mig rigtig meget til blogtræf. Det var så godt sidste år.

    SvarSlet