søndag den 27. maj 2012

Her er det så.....

Det jeg har gået og puslet med.


Det blev til en skål til min søster. Hun er lige blevet 40 år. Og vi var til en rigtig dejlig fødselsdag hele dagen i går.

Jeg bliver lige nødt til at rose hende lidt (meget).

Hun havde nemlig selv stået for alt til denne dejlige fødselsdags fest. Alt maden var hjemmelavet, og der var så meget at vælge i mellem, at det var helt overvældende. Hun er altså super dygtig til at lave mad den søster. Bordene var så fint pyntede, og alt var bare perfekt. En skam at jeg ikke fik taget flere billeder af det hele.
Godt gået lillesøster.

2 kommentarer:

  1. Det lyder da helt bestemt som en skøn dag, til en skøn søster. :) Jeg må virkelig sige at den skål er virkelig fantastisk... jeg synes det er imponerende hvad du kan lave i sådan noget glaskunst..

    glædelig pinse

    kh Marianne

    SvarSlet
  2. Hej marianne
    Tak for de fine ord om mit glas. Det går i blodet på en så snart man har skåret sin første figur.
    Du må også have en dejlig Pinse.
    Pia

    SvarSlet