mandag den 18. januar 2010

Lamper



Når det bliver mørkt her på matriklen, så bliver det mørkt. Vi har alt for få lamper i stuen, og jeg sidder og hækler i stearinlysets skær. Ja, sådan føles det altså. Nu har jeg så fundet lige den lampeskærm, som helt sikkert vil klæde min stue, og gøre den klar til reportage i Boligliv eller Bo Bedre. Men nu kommer så min jydske nærrighed på banen. Denne smukke lampeskærm kunne jeg ikke ligeså godt lave den selv.
-Man er vel lidt fiks på fingrene. Papiret fåes jo i Blå Fugl inde i staden. Har købt nogle af disse smukke papirer, designet af Rie Elise Larsen, for ganske nylig.
Selve skærmen koster ca. 259 kr. og det er en del kroner, stativet kommer ved siden af og koster ca. 60 kr.
-Så jeg tror, at det at lave en lampeskærm, det må blive mit næste projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar