onsdag den 27. januar 2010

Sanaba


Jeg tog, for et års tid siden, den beslutning at jeg ville være sponsor for et barn i et uland. Det blev så i Afrika nærmere betegnet landet Mali. Nu er der gået et år og der er sket store fremskridt med mit barn. Jeg får tilsendt rapporter et par gange om året om hvordan hun har det og hvilke fremskridt der sker i hendes landsby og med familien. Jeg har lige modtaget en årsrapport hvor jeg kan læse, at hun nu er begyndt at gå i skole, hun er 8 år. Samme alder som Jonas. Sanaba hedder hun, og hun har 16 søskende. Sikke en stor familie at brødføde.
Jeg har besluttet mig til, at i stedet for at give penge til Danmarksindsamlingen vil jeg igen i år sende en ekstra pengegave til min sponsorfamile. Så ved jeg hvor pengene bliver brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar