torsdag den 1. juli 2010

Jeg har de sidste par uger forsøgt at holde mig vågen til et fantastisk godt program. Det kommer ganske sent, altså fra 22.00 - 23.00, og jeg når faktisk kun at se halvdelen inden jeg falder hen. Det er bestemt ikke fordi programmet er kedeligt, tværtimod. Jeg er bare træt på det tidspunkt af døgnet. Det findes på kanal 4 og er anbefalelsesværdigt hvis man er ked af sig selv og sit udseende, har lyst til at få gode råd til at klæde sig efter hvordan ens kropsbygning er, eller bare er blevet træt af at se på tændstikstynde modeller, som man  ikke kan associacere sig med.


Programmet hedder Trinny og Susannah og omhandler, med god humor, om hvordan vi alle ser ud under vores lag af tøj. Tynde, tykke, høje, lave, medfødte skavanker, hængebryster, store numser, små tissemænd. Intet er helligt for disse to damer når det gælder om at vise hvor forskellige vi egentligt er og hvor
hvor meget vi kan gøre for at lære at acceptere at det nu engang er sådan vi er skabte.

                              Billedet er fra programmet Trinny og Susannah :
                                                    Klædt af til skindet
 Nogle af programmerne er om hvordan man kan klæde sig så en fortrin, dem har vi alle nogle af, bliver mere synlige og de ting vi nu er kede af kan skjules.
 Jeg er begyndt at accepterer, at jeg nu engang ser ud som jeg gør, og at det ikke gør mig til en dårligere person i samfundet. Og det er altså bare fordi jeg har set nogle programmer, halve programmer, om andre
mennesker, som ser lige så "anderledes" ud som jeg, og altså ikke ligner de tændstikstynde modeller vi hele tiden bombaderes med i medierne. Mennesker, som har lært at se positivt på sig selv og, som er glade for sig selv.
Tak til Trinny og Susannah.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar